Projekto ,,Erasmus+KA2 FESAC” veiklos ir sklaida

,,Reklamos laboratorija”
2021 m. gegužės 19 d. grupė gimnazijos mokinių, dalyvaudami nuotoliniame projekto „Erasmus + KA2 FESAC“ susitikime Italijoje, dalyvavo ,,Reklamos laboratorijoje” ir sukūrė geriausią rinkodaros kampaniją.

,,Swedbanko” funkcijos jaunimui mobiliajame telefone
Gimnazijos mokinių grupė, dalyvavusi „Erasmus + KA2 FESAC“ projekte, skaitė pranešimą ,,Swedbanko” funkcijos jaunimui mobiliajame telefone”.


FESAC projekto pristatymas mokyklos bendruomenei
„Erasmus + FESAC” projekto susitikimo veiklų pristatymas mokyklos bendruomenei.


Projekto pristatymas rajone
„Erasmus + FESAC” projekto sklaida mokytojų susitikime, Rokiškio rajono švietimo centre.


Video pamoka „Mokykloje pradėtos verslo pamokos ir projektai pritraukė 50 milijonų eurų investicijas“.
Pandėlio gimnazijos mokiniai klausėsi Luko Kairio pasakojimo, kaip jis užsidirbo pinigų mokydamasis mokykloje. Projekto dalyviai sužinojo apie svarbiausius žingsnius, norint pradėti verslą ar investuoti pinigus. Po vaizdo pamokos vyko diskusija apie tai, ką mokiniai suprato, nuo ko jie turėtų pradėti. Todėl projekto dalyviai gavo užduotį pagalvoti, kokį verslą jie gali pradėti mokydamiesi mokykloje, kad gautų papildomų pinigų. Mokiniai turėjo sugalvoti ir apie pradines pajamas, reklamos būdus ir reikalingus įgūdžius, Klasės kūrė įsivaizduojamų verslo planų pristatymus, už kuriuos jie buvo įvertinti pažymiais.


,,Swedbanko” finansų atstovo paskaita ,, Skolinimasis ir taupymas”
,Swedbanko” finansų atstovas skaitė paskaitą ,,Skolinimasis ir taupymas”. Gimnazijos mokiniai su finansų atstovu aptarė neribotus žmonių poreikius ir norus, ribotas finansines galimybes. Banko atstovas kalbėjo apie skolinimosi rizikas, taupymo galimybes, paskolų grąžinimą. Taip pat mokiniai buvo supažindinti su kredito istorija, apie tai žiūrėjo filmuką.


,,Europos pinigų” viktorina
Pandėlio gimnazijos mokiniai dalyvavo „Europos pinigų” viktorinoje – konkurse, kurio tikslas – pagerinti 13-15 metų vaikų ir paauglių finansinį raštingumą. Viktorina vyko ,,Kahoot” platformoje. Norėdami pasiruošti varžyboms, mokiniai kūrė įvairius testus, kad išbandytų savo jėgas.
Nuotolinis žaidimas ,,Ruoškis gyvenimui”
Gimnazijos mokiniai išbandė įsivaizduojamus finansinius sprendimus žaisdami internetinį žaidimą „Ruoškis gyvenimui“. Žaidimo tikslas yra sužinoti, kaip asmeniniai sprendimai lemia finansinį stabilumą ir laimę. Vaikai turėjo pasirinkti vieną atsakymą kiekvienoje skirtingoje situacijoje, kaupti pinigus ir stebėti, kaip nuo sutaupytų pinigų priklauso gyvenimo kokybė. Taip projekto dalyviai sužinojo, kas jie yra: finansų valdymo magistrai, nerūpestingo gyvenimo ekspertai ar abiejų derinys.


,,Pinigų” muziejus
Grupė gimnazijos mokinių lankėsi ,,Pinigų” muziejuje, kad įgytų žinių apie banko veiklą. Pirmiausia ,,Pinigų” muziejaus gidas mokiniams pristatė pranešimą „Ką veikia Lietuvos bankas?“ Mokiniai sužinojo apie Lietuvos banko funkcijas, bankų rūšis, skirtumus, atsakingo skolinimosi buožus, infliaciją, defliaciją, aktyviai dalyvavo edukacinėje veikloje. Vėliau projekto dalyviai buvo suskirstyti į grupes, kuriose turėjo atlikti užduotis apie banko funkcijas, dalyvavo ,,Kahoot” viktorinoje apie banko operacijas, terminus ir funkcijas. Abi grupės buvo apdovanotos prizais.

,,Swedbanko” finansų laboratorija
Grupė gimnazijos mokinių vyko į „Swedbanko“ finansų laboratoriją, esančią Lietuvos sostinėje Vilniuje, kad pagilintų savo finansines žinias ir suprastų banko veiklą. Interaktyvioje banko erdvėje mokiniai naudojo interaktyvius išmaniuosius ekranus ir virtualius žaidimus tam, kad sužinotų pagrindines ekonomikos ir asmeninių finansų valdymo temas: efektyvų išteklių naudojimą, biudžeto valdymą, santaupų svarbą, atsakingą skolinimąsi. Laboratorijos ekspertas paaiškino, kas yra atsakingas skolinimasis ir kaip taupyti.


                                                  Anglų kalbos mokytojos Diana Šaltienė ir Kristina Ruzienė

spacer